Μουσική Συναυλία: Όχι στη διάλυση και στο κλείσιμο των Δημ. Υπηρ. Ψυχικής Υγείας & Απεξάρτησης

ΌΧΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗΣ

 

Στις 14/01/2024 πραγματοποιήθηκε στον Σταθμό ΗΣΑΠ ΘΗΣΕΙΟ (πεζόδρομος της Ερμού), μουσική συναυλία ενάντια στη διάλυση και στο κλείσιμο των Δημόσιων Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας και Απεξάρτησης.

Στην συναυλία συμμετείχαν οι ακόλουθοι:

  • Νατάσα Μποφίλιου (Κιθάρα: Γιώργος Καρδιανός)
  • Γιώτα Νέγκα (Κιθάρα: Κώστας Νικολόπουλος)
  • Στάθης Δρογώσης
  • Μανόλης Ανδρουλιδάκης
  • Απόστολος Ρίζος
  • Χριστόφορος Ζαραλίκος
  • Frank Panx & Σαλταδόροι
  • Κοινοί θνητοί
  • Kollectiva
  • Υπεραστικοί
  • Πολιτιστική ομάδα Quilombo

Συνδιοργανωτές της συναυλίας:

  • Ενιαίος Σύλλογος Εργαζομένων Υνα Δάφνη
  • Σύλλογος Εργαζομενων ΚΕΘΕΑ
  • Ομοσπονδία Συλλόγων Οικογένειας ΚΕΘΕΑ
  • Εθνικό Συμβούλιο Κατά των Ναρκωτικών
  • Σύλλογος Φίλων Πασχόντων από Διατροφικές Διαταραχές “ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ”

Δείτε βιντεοσκοπημένη την μουσική συναυλία εδώ:

 

Share

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Μουσικοθεατρική παράσταση - ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ

26/11/2018

9 Ιουνίου 2026
Η μουσικό-χορευτική παράσταση «ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ ΙΙ – Χορεύοντας ενάντια στην Ψυχογενή Ανορεξία», που διοργάνωσε ο Σύλλογος ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ και παρουσίασαν οι MUSIC MATES, αποτελεί έναν συγκινητικό φόρο τιμής στο ανθρώπινο σώμα και ένα καλλιτεχνικό ταξίδι από την αμφισβήτηση έως την αποδοχή και τη συμφιλίωση.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συμπεράσματα από την 3η Πανελλαδική Ημερίδα του Συλλόγου "Επιστρέφω"

21/05/2026

21 Μαΐου 2026
Η 3η Πανελλαδική Ημερίδα «ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ» ανέδειξε τις προκλήσεις των Δ.Π.Τ. και την ανάγκη για πρόληψη, θεραπεία και νέες δομές στήριξης.